středa 15. srpna 2012

Zase ta Láska...






Krásný večer vám přeji..

Dneska ráno jsem si při své siestě vytáhla kartu pro dnešní den s názvem Láska..
Ptala jsem se,co potřebuji vědět a na co se mám zaměřit?
Karta jménem Láska je vcelku jasná a výstižná..
Nejenže mám lásku rozdávat,ale i přijímat a případné konflikty řešit láskyplnou formou..
O tom ale dnes psát nebudu..

O slově Láska toho bylo tolik řečeno a napsáno,že mám někdy pocit,jako bychom si ani neuvědomovali,jak obrovský obsah má,co všechno to slovo skrývá a znamená..
Myslím si,že pro každého člověka na světě má jiný význam..
Taky máme jiný názor na Lásku v období zamilovanosti a jinak ji vnímáme v rozvodovém řízení,
takže podle mě prožívání a prociťování slova Láska také velmi souvisí s naší přítomností..

Jaké je tedy mé aktuální vnímání slova Láska?

Ranní pohlazení od mého nejmladšího syna a věta "maminko štávej už je jáno":-)
Pohled z okna na hory a slunce
Dopolední cvičení jogy
Můj drahý manžel,který mě pošle do kavárny,abych si odpočala po náročném dni se čtyřmi dětmi
Dvě kolemjdoucí ženy držící se za ruce
Pohled na všechny mé děti,jak si hrají
Hodná tchyňka,která mi sama od sebe uvaří
Věta syna Kubíka "Mami ,jak se máš?"
Pláč,smích
Telefon s přítelkyní
Hudba,kterou teď poslouchám
Klid ve mě
Pocity,vjemy,obrazy...

To všechno je pro mě momentálně slovo Láska..
Za pár dní bude mít ale úplně jinou podobu..
Těším se..

Co pro vás znamená slovo Láska právě teď?

Krásný láskyplný večer vám všem přeji

Brigit

6 komentářů:

  1. Ahoj Brigit, krásne si to vystihla Láska znamená všetky tie jednoduché ale krásne veci, všetky tie všednosti čo počas dňa zažijeme so svojimi milovanými, musíme sa ich naučiť vnímať a tešiť sa z tých vzácnych chvíľ...a hlavne nájsť v sebe ten kľud a mier, ten stav kedy sme šťastní a vyrovnaní...o to sa snažím aj ja každý deň...tak ti zo srdca prajem mier a pohodu a veľa, veľa lásky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá Bibuško..
      Moc děkuji za krásný a velmi pravdivý komentář..
      Chraňme si svou Duši a klid a lásku v ní...
      Měj se co nejlépe
      Brigit

      Vymazat
  2. To je zajímavé =)Líbí se mi tvé úvahy a když o tom tak uvažuju, co je pro mě ted láska, rozhodla jsem se, napsat si to taky na blog jako jedno téma,Díky =) Věřím, že si to pak přečteš =) ale vím, že určitě ne jako já tvoje články, vždycky jedním hltem =)
    Kvůli batice se ozvi nejlépe do konce srpna, pak bude Vš a málo času.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Milá..
      Mailíka kvůli batice jsem poslala a moc se těším na Tvou úvahu o lásce..jsem ráda,že je Ti s mými řádky dobře..Díky moc Dullsinko..
      Měj se krásně
      Brigit

      Vymazat
  3. Brigit, je mou milou povinností informovat tě o přebírání oceňovací štafety :-) Více se dozvíš na mém blogu :-) http://nevylecitelnaoptimistka.blogspot.cz/2012/08/vavriny-ovencena.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Barunko..
    Už jdu mrnknout:-)pa
    Brigit

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..