pondělí 26. listopadu 2012

Jedenáctka na druhou:-)






Krásný večer vám všem..
Konečně mám po mnoha nabitých,prožitých,veselých a naplněných dnech chvilku,abych splnila své sliby a poslala dál do éteru "jedenáctku",kterou jste mě obdarovali hned dvakrát..
Děkuji tímto mé milé blogové přítelkyni Barunce a také mé nově objevené Markétce,za jejich nominaci a zvídavé otázky..

Úkoly pro nominovaného
1. odpovědět na 11. položených otázek
2. napsat o sobě 11. věcí

3. napsat 11. nových otázek pro nominované

4. nominovat 11.nových blogů



 A teď otázky,kterými mě obdařilala Barunka

 1.Nejoblíbenější předmět z dob povinné školní docházky?

Červené berušky do vlasů a puntíkatá zástěrka?to už je tak dávno...:-)
2.                  Osud, náhoda nebo něco úplně jiného?
Na náhody nevěřím a svůj osud si podle mě tvoříme každý sám svými myšlenkami a skutky..
3.                  Ovládáš hru na nějaký hudební nástroj?
Na základce základy flétny,na konzervatoři základy klavíru a kytary..Pořádně umím jen zpívat a noty neovládám:-)
4.                  Chlebíček s majonézou nebo radši kremroli?
Sojový tatarák a kynutý koláč..
5.                  Máš nějakou fobii?
Nevím o žádné..
6.                  Kdo je první, komu voláš, když máš dobrou zprávu?
Většinou manželovi,nebo kamarádkám,podle druhu zprávy.
7.                  Jsi konzervativní nebo volnomyšlenkářka?
Excentrická volnomyšlenkářka,kterou ukotvuje rodina.
8.                  Mateřská školka. Dobrý nebo špatný vzpomínky?
Mlhavé..Jedna snad..léto,slunce,včely,velký strom a vůně hrušek...
9.                  Máš ráda své jméno?
Teď už ano..Dříve mi připadolo dost tvrdé..Až před pár lety jsem pochopila jeho vyjímečnost.
10.              Sukně nebo kalhoty?
Sukně za všech okolností..Dnes střeba i při mytí autíčka:-)
11.              Máš svého strážného anděla?
Mýmy pozemskými andělkami jsou mé drahé Marušky a každý člověk,který ke mě s láskou přichází,aby mě naučil pochopit..Andělů stážných nadpozemských mám několik a ty si nechám,s dovolením, ve svém nitru..

Otázky,které vymyslela Markétka

1. Tvůj nejoblíbenější film?
Madisonské mosty...
2. Tvá nejoblíbenější pohádka?
Na vlásku..
3. Tvá nejoblíbenější kniha?
Miluj svůj život
4. Tvá nejoblíbenější barva?
Petrolejová
5. Tvá nejoblíbenější květina?
Slunečnice
6. Tvé nejoblíbenější jídlo?
Bramborové placky
7.  Tvá nejoblíbenější činnost?
Psaní
8.  Tvé nejoblíbenější zvíře?
Kůň
9.  Tvé nejoblíbenější číslo?
 Devět
10.Tvé nejoblíbenější roční období?
Jaro
11. Tvá nejoblíbenější hudba?
Radůza 

Snad to bude stačit..
A teď 11 věcí o sobě..
1.Mám rezavé vlasy a nezvykle modré oči:-)

2.Vyvdala jsem dva úžasné syny a dva porodila

3.Jsem extrovertka extremistka,na které hned poznáte jestli se trápí,nebo je šťastná..

4.Věnuji se výkladu symbolonských karet a nejrůznějším alternativním metodám uzdravování lidské duše

5.Mým koníčkem je sbližování lidí a každý morous je pro mě výzva:-)

6.Jsem technický antitalent,takže to,že vám tady píšu a mám vlastní blog,je pro mě malým zázrakem..

7.Splnila jsem si svůj dětský sen,vystudovala jsem konzervatoř a část svého života jsem trávila na jevišti..

8.Další povolání,které jsem chtěla vykonávat byla novinařina..

9.Momentálně se věnuji kromě psaní i vizážistice a neskutečně mě baví reakce žen,když je líčím rukama

10.Ráda bych se s vámi všemi někdy setkala osobně

11.Miluji čajovny a snídaně s mými přítelkyněmi...
A nyní otázky pro nominované...
1.Prožil jsi někdy lásku na prní pohled?
2.Pláčeš,když Tě něco trápí?
3.O čem se ti zdál poslední sen?
4.Máš rád čokoládu?
5.Dokážeš říkat lidem pravdu do očí?
6.Věříš na dobré konce ?
7.Co pro Tebe znamená rodina?
8.Co pro Tebe znamená přátelství?
9.Jsem moc zvědavá?:-)
10.Jak vypadá Tvoje přítomnost,co právě prožíváš?
11.Co si myslíš o konci světa?
Drazí moji čtenáři..Ještě musím oznámit 11vybraných blogů a taky nesmím zapomenout na větu...
Nevracejte mi jedenáctku zpátky prosím..
Milé vybrané blogové kamarádky..Tato záležitost je zcela dobrovolná,pokud budete chtít,tak zodpovězte..
Vybrala jsem právě vás,protože mě zajímáte a ráda bych znala vaše názory:-)

Metudka
Mimoska
Oli
Danuška
Jaruška
Biba
Miau
Vintagelaver
žena007
Dullsinea
ViVi Vintagová

Uf..A to je pro dnešek konec..Psala jsem to opravdu dlouho..Snad vám mé odpovědi prozradí něco,co jste chtěli vědět..
Mějte krásný večer a těším se na vaše řádky..
Bi
PS.Omluvte prosím barevný pruh uprostřed textu,nedaří se mi ho odstranit..
Díky za pochopení..
Bi


6 komentářů:

  1. I když jsem byla několikrát nominována na tuhle 11, tak jsem se toho ještě nezúčastnila. A asi ani teď Brigit nebudu.
    Jen mě tak napadlo Brigit, nechtěla by si semnou udělat rozhovor jako jsem dělala s yas? Pokud jo ozvi se mi na mail =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dullsinko..
      Chápu,respektuju a na mail odepisuju:-)
      Krásný večer..
      Bi

      Vymazat
  2. Brigit, jedenáct otázek bych zvládla, ale doporučit jedenáct českých blogů je nad mé síly. Já totiž věčně trčím na anglickojazyčných.
    K otázkám:
    Ano, zažila jsem lásku na první pohled a už bych to zažít nechtěla. Když je mi pod psa, tak zuřím a pak teprve brečím. Bylo by fajn, kdyby to bylo naopak. Sny se mi bohužel nezdají, nebo si je spíše nepamatuji. Čokoládu mám ráda hned po kávě. Dokážu lidem říct to, co jim pomůže nebo je pobaví, někdy i pravdu. Co se týče dobrých konců, tak se spíše kloním k přístupu: "Raději hrůzný konec než hrůza bez konce." Ale šťastné konce mám ráda. Rodinu vnímám jako vychovatele a žáka zároveň. Přátelství jsou pro mě mosty přes rozbouřené řeky. A za deváté ani ne, to bych neodpovídala. Mé momentální rozpoložení bych popsala jako drak v pasti mateřské dovolené. Ale snažím se prokopat ven. O konci světa neuvažuji, protože konec světa si stejně udělá, co chce.
    Jedenáct pikantních podrobností o mé osobě:
    1) Považuji se za realistického optimistu,
    2) Vystudovala jsem SPŠ strojní, což považuji za svůj největší životní výkon.
    3) Jako dítě jsem trpěla značnou nadváhou, jako dospělá nikdy.
    4) Pod lavicí na SPŠ jsem si četla anglické výkladové slovníky a pak dováděla učitele angličtiny k nepříčetnosti.
    5) Ač tmavovlasá a tmavooká mám dva blonďaté a modrooké syny, což značně podemílá mou důvěru v genetiku.
    6) Patřím mezi předplatitele Respektu.
    7) Vyhrála jsem bronzovou medaili na mistrovství ČR v duo jiu-jitsu. Nutno říct, že ještě na střední škole jsem platila za naprostý sportovní antitalent.
    8) Fakt nerada vařím.
    9) Vyznáním jsem evangelík, uvěřila jsem až v dospělosti. Učím v nedělní škole.
    10) Zpívala jsem v pěveckém sboru alt a tenor. Ve sborech je notorický nedostatek chlapů :-)
    11) Jsem levák. Co se týče ručních prací, tak na obě ruce.
    Brigit, ta čajovna, to by mě i lákalo. Ale děti by jim tam z porcelánu udělali puzzle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko moc ,opravdu moc Ti děkuji za tak vyčerpávající komentář..Jsem moc ráda,že jsem tě aleposň takto mohla o trochu více poznat..
      Děkuji za Tvou upřímnost a otevřenost..
      Měj krásné dny a spoustu inspirace Ti přeji..
      Bi

      Vymazat
  3. Brigit, moc děkuji za nominaci. Moc si toho vážím, ale jestli se nebudeš zlobit, tak se toho nezúčastním...ten čas, stále ho mám málo. Nezlob se. Píšeš na blogu moc hezky, ráda sem chodím. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moničko milá..
      Vůbec se zlobit nebudu..Já to psaní taky hodně odkládala:-)
      4asu nemám nazbyt ani já..píšu často po nocích,či ve velkém presu a to není zrovna ideální,takže Tě naprosto chápu..
      Hlavně prosím,tě tvoř..
      Jde Ti to úžasně...
      Díky za pochvylu,jsem moc ráda,že se Ti u mě líbí..
      Krásný večer
      Bi

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..