úterý 17. října 2017

Intimity mé Duše- SRDCE A ROZUM

Zdroj Pinterest

Utíkám do ticha, 
utíkám k sobě.
Sedím tu bez dechu
a slyším jen SRDCE tep.

SRDCE mi říká,
že chce k lásce, naději
a zase k Tobě.

ROZUM mě stahuje, 
bojuje a brání,
to po čem SRDCE touží,
špiní a haní.

Utíkám před nimi,
i když vím, že to nejde,
i když vím, že jsem to JÁ,
kdo rozhodnout  musí,
jen raději nehybně v tichu čekám,
jak se ti dva domluví a
co z toho nakonec vzejde.

Třeba mi někdo z venčí napoví,
co je to správné,
třeba mi po větru přiletí,
myšlenky spásné.
Třeba mě potkají nečekané chvilky,
kdy dokážu pochopit a uchopit vše,
bez jediné mýlky.

Rozhodnout mezi SRDCEM a ROZUMEM,
nebývá snadné,
i když to růžové a sladké SRDCOVÉ,
je tak voňavé, krásné a vnadné.

ROZUM je jasný ve své pevnosti,
zbavuje strachu
a vyvádí mě ven z lenosti.
Je to můj učitel, co brání bolesti.

KÉŽ RYCHLEJI SI CESTU K SRDCI PROKLESTÍ.
URČITĚ BY TO TAK ČASTO NEBOLELO.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..